niedziela, 21 września 2014

UNIQSO sponsored review - Dolly Eye Ace Black

LENSES -  Dolly Eye Ace Black
use code NAMIDA10 for 10% off
użyj kodu NAMIDA10 dla 10% zniżki



So my lenses from UNIQSO just came! And I love them so much! Always wanted to try them on and here they are! They came to me in 2weeks since I ordered them (including processing time + shipping). They send me tracking nr and everything so communication was totally OK they informed me about everything!

A więc moje soczewy od UNIQSO dotarły! Od razu się w nich zakochałam! Miałam je na oku od pewnego czasu i oto one! Są już w moich łapkach! Od momentu w którym je zamówiłam do dostarczenia ich przez Poczte Polską mineły 2 tygodie więc standardowy czas przesyłki. Komunikacja z firmą jest również bardzo OK. Byłam informowana o wszystkim co dzieje się z moją paczką.



They came in cute box wrapped in bubble pack.
Przyszły w ślicznym pudełku zawinięte w folie bąbelkową.

So time to try them on! And whoops... I did not wear any lenses for long time and my eyes told me nah and crated a little bubble filled with air under the lens... AGAIN. 2 days ago I tried on 17mm lenses and the same thing happend BUT those lenses are only 15mm so I blinked few times and the bubble thing partly gone and lens got used to my eyes. 

Czas na przymiarke! I upsss.... nie nosiłam soczewek przez dłuższy czas i moje oczka powiedziały wal sie. Pod soczewką powstał mały bąbelek powietrza... ZNOWU. 2 dni temu przymierzałam 17mm soczewki i była dokładnie ta sama sytuacja, na szczęście te soczewki mają tylko 15 mm i po paru mrugnięciach bąbelek zniknął a soczewka ułożyła się na oku. 

Here you can see lenses in difrent lights no make up for better look
Soczewki w różnych światłach, brak makijażu by lepiej zobaczyć różnice.


What Can I say about  Dolly Eye Ace Black ?
I like the design of them they fade from black to grey so even when you look straight to the light it looks awesome. What Can I say about color? Black IS black so that's all I think haha. Comfort... here I can't say lot now. As I said earlier first 5minutes were terrible but after everything was okey, and some of my friends bought this lenses and they're saying they're really comfortable.
If you're still not sure about how they look, catch some photos in full make up! 


Cóż moge powiedzieć o Dolly Eye Ace Black ?
Podoba mi się ich wygląd/nadruk. Czerń przechodzi delikatnie na nasz kolor tęczówki przez co nawet patrząc prosto w słońce nasze oczy nie odznaczają się w soczewce. Co do koloru, ciężko coś o nim napisać gdyż czerń to czerń. Komfort. Czy są wygodne? Myśle że narazie za krótko je nosiłam + nieszczęsny bąbelek z którym walczyłam 5minut. Co prawdaż gdy się ułożył wszystko było już dobrze, dodatkowo pare moich znajomych posiada ten model i nie narzekają na dyskomfort.
Jeżeli dalej nie jesteście przekonani zarzucam fotkami w pełnym makijażu!






herp derp! I just got my new camera so finally good quality photos! Im so happy!
Thank you UNIQSO for the lenses!

xoxoxoxo
~Namu

3 komentarze:

  1. soczewki są przecudne, makijaż też! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Jaki niesamowity efekt dają te soczewki ;)
    http://firogma.blogspot.com/
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie wyglądasz z czarnymi soczewkami! :)

    OdpowiedzUsuń